Apr 03, 2026
oraimo
الصوت • درايفر 14.2mm • الصوت متوازن • باس موجود لكن مش تقيل • فوكل واضحمناسبة: • مزيكا عادية • مكالماتمش مناسبة: • لو عايز باس قوي أو تجربة احترافية الراحة • تصميم half in-ear • مريحة لفترات طويلة • مش بتقفل الأذن بالكامللو بتكره السماعات اللي بتدخل جوه ودنك بعمقدي هتعجبكالميكروفون والتحكم • مايك كويس للمكالمات • 3 أزرار • صوت • تشغيل • رد/رفضالجودة والخامات • سلك كويس ومتين • تعيش معاك لو بتستخدمها بهدوء • مش أفضل حاجة لو بتشد أو تلف السلك كتير التوافق • Type-C فقط • مش هتشتغل على موبايلات مدخل 3.5mmرأي المستخدمين • تقييم حوالي 4.7/5 • أغلب الناس شايفينها “قيمة مقابل سعر” الحكم النهائي • لو عايز سماعة رخيصة + مريحة + صوت نضيف → اختيار ممتاز • لو عايز باس قوي أو عزل → هتحتاج حاجة أعلىتشتريها ولا لا • آه لو استخدامك بسيط يومي الصوت • درايفر 14.2mm • الصوت متوازن • باس موجود لكن مش تقيل • فوكل واضح• لا لو مهتم بالصوت الاحترافي
تمت المراجعة بواسطة gilog26990
تم التحقق